המיזם החדשני: מטיילים בארץ עם כסא גלגלים

    "זו זכות עבורנו לחלוק את הידע שלנו עם אנשים בעלי צרכים מיוחדים ולהראות גם להם את הארץ המקסימה שלנו"
    קובי פינקלר No Comments on המיזם החדשני: מטיילים בארץ עם כסא גלגלים

    יותר מ-1.5 מיליון אנשים בעלי מוגבלויות חיים בארץ • בשנים האחרונות הושקע כסף רב בהנגשה של מתקנים ואתרי תיירות, אך הדרך לשוויון תיירותי עדיין רחוקה • קבלו את המיזם הייחודי של יד שרה

    "זו זכות עבורנו לחלוק את הידע שלנו עם אנשים בעלי צרכים מיוחדים ולהראות גם להם את הארץ המקסימה שלנו"
    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יותר מ-1.5 מיליון אנשים בעלי מוגבלויות חיים בארץ. בשנים האחרונות הושקע כסף רב בהנגשה של מתקנים ואתרי תיירות, אך הדרך לשוויון תיירותי עדיין רחוקה. במיזם ייחודי של יד שרה תושק השבוע, סדרת סיורים חודשית לקבוצות אנשים בכיסאות גלגלים.

    לראשונה יוכלו אנשים בכיסאות גלגלים להשתתף בסיורי קבוצות המותאמים לצרכים המיוחדים שלהם.

    משה כהן, מנכ"ל 'יד שרה' מפרט כי "אנשים עם קשים תפקודיים המבקשים לטייל ברחבי הארץ בקבוצות, נתקלים לא פעם בחוויות לא נעימות במהלך הטיול: אתרי תיירות לא מונגשים, מדריכים שלא מודעים לצרכים וליכולות של המטיילים או קצב מהיר ולא מתאים של הסיור. הסיורים שלנו יעניקו למטיילים חוויה מיוחדת שמותאמת במיוחד להם".

    הסיורים יכללו נסיעה בטוחה ונעימה בנכוניות – רכבים עם מעליות, סיור באתרי תיירות ומסעדות מונגשים, קצב ופרקי מנוחה מתאימים, והכל בהדרכתם של מדריכי טיולים מנוסים המודעים לצרכים המיוחדים של המטיילים.

    הטיול הראשון, "יפו – היציאה מהחומות", יתקיים השבוע, (יום חמישי) ויכלול בין השאר סיור בנמל יפו, סלע אנדרומדה, כיכר השעון, הקישלה, הסארייה, בית האצ"ל, הטמפלרים ועוד. במהלך הסיור ישולבו סיפורים מתולדות יפו, ממבנים ואנשים מהתקופה.

    קובי ביר, מדריך טיולים, בחר את קבוצת המדריכים, המתנדבים במיזם החדש. "זו זכות עבורנו לחלוק את הידע שלנו עם אנשים בעלי צרכים מיוחדים ולהראות גם להם את הארץ המקסימה שלנו. יחד עם יד שרה, אנחנו תורמים לאיכות החיים שלהם – ושלנו".

    הנכוניות, יאספו את המטיילים מבתיהם ויסיעו אותם לנקודת ההתחלה, ויחזירו אותם לביתם בסוף הסיור. הסיורים מיועדים לבני 18 ומעלה. ניתן לצרף מלווה לסיור.



    0 תגובות